万千星辉颁奖典礼2021

据香港东网报道:入行17年的#林夏薇#(薇薇)于#TVB# 剧《#七公主#》及《#逆天奇案#》均获赞演技出色,于《七》剧更挑战性感尺度,豁出去裸背上阵。她于明日(2日)举行的《#万千星辉颁奖典礼2021#》问鼎视后,面对劲敌#锺嘉欣##李佳芯##黄智雯##姚子羚#各有支持者,薇薇难免心情紧张。
日前她接受东网专访时,表示近日于街上碰到市民,不少人告知打从她首套剧集开始已支持:“佢哋数得出我啲剧,令我觉得香港人几忙都好,都会留意我嘅成长过程,好似陪住我长大。我谂起好多追梦过程,2004年开始接触拍剧,由跑龙套到有机会入围视后,过程系成长经历,过往几次入围女主角,今次算比较贴近嘅感觉,但又担心会辜负咗佢哋,相信颁奖礼当晚会更紧张。”谈到几位劲敌,薇薇表示没有多想,认为能够入围已很感恩:“信心一半半,但需要畀鼓励自己,作为演员控制唔到,想借呢个机会多谢支持我嘅人,呢几日好多唔系我粉丝嘅话投我票,有啲长者唔系好识投票,但话会问啲孙点样投,粉丝又专登剪辑我咁多年嘅片段拉票,我觉得自己好似代表紧支持我嘅人出赛。”
谈到@Linda鍾嘉欣 成为“民选视后”,@林夏薇 坦言有留意对方入围作品:“佢系演得好好,同埋智雯演冇咗BB场戏都有睇,好感动,觉得一个演员需要去经历。(《七》剧大露背成为焦点,有着数?)深印象系好事,最紧要大家记得。”





Leave a Reply