万千星辉2021|谭俊彦竞逐视帝 紧张到失眠…

万千星辉2021|谭俊彦竞逐视帝 紧张到失眠:发梦成身出晒汗

《2021年度万千星辉颁奖典礼》“视帝”的竞逐相当激烈,今年分别有马国明、谭俊彦、郑嘉疑、张振朗和陈展鹏5位。谭俊彦自2018年凭《特技人》“齐大志”、2022年《十八年后的终极告白》“林朗生”一角获得提名后,再于今年凭《换命真相》“时光”再度竞逐“最佳男主角”宝座。他接受访问时自言今年得奖机会较大:“今次嚟得比较近少少。”

谭俊彦表示,自入行那年一直就在期望自己得奖,说:“紧张程度由一到十,我而家係去到几百,真係夜晚开始瞓唔着,我太太话噚晚喺度发梦,然后成身出晒汗。我自己唔知,但係有呢啲反应,其实唔係一日嘅事,由知道《换命真相》有提名开始,我好似一步一步越过难关。无论结果係点都要开开心心,唔好为咗呢啲嘢令自己唔开心。我噚日都同太太讲,如果攞咗奖,条路一定唔会畀而家易,反而身边嘅人对我要求仲会严格。”

Leave a Reply