否认爱女任晴佳拍拖 任达华“禁恋令”…

否认爱女任晴佳拍拖 任达华“禁恋令”继续生效

艺人任达华与温碧霞(Irene)今晚(3日)齐齐现身活动,在内地逗留了8个月之久的任达华透露刚返港数天,特意回来跟家人过元旦及农历新年。

任达华的爱女任晴佳最近被拍到与一名少年登上同一座驾,他解释他们并非拍拖,只是正常朋友交往,当时有几名同学一起买礼物,只是2人刚好同车:“佢哋由细玩到大,我都识个男仔。(你系咪呷醋爸爸? )我唔系,我好Open,但要读书先,依家系读书时间。(读完大学先可以拍拖?)系,囡囡有分寸,我唔担心。(囡囡拍拖会问你? )我个女乜都会同我分享。(囡囡多人追?)我唔知,佢锺意读书多啲。”

Irene笑言不可以对小朋友太严,否则会更反叛:“畀小朋友自由好啲,当然都要教,我唔担心我个仔,佢好聪明而且好Outgoing(外向),有好多朋友。”Irene讲起年轻人,她指香港及内地也有很多新进艺人,她更特别点名姜涛:“我好欣赏佢,觉得佢唱歌好听,好有潜质,佢好Sweet,个性格好得人锺意,希望可以同佢合作。”

至于任达华就点名同场的炎明熹(Gigi),他赞对方不止唱歌好听,并看出Gigi有演戏天分:“佢内心有个爆炸力,好独特,希望畀多啲机会佢拍戏,佢行出嚟好有气势,年轻又有活力,我当然想同佢合作。”其后他更跟Gigi及姚焯菲(Chantel)一齐合照。另外Irene表示之前在内地工作了5个月,特意返港跟家人过农历年。




Leave a Reply