许俊豪拍掌掴戏 打到谷娅溦头晕兼…

许俊豪拍掌掴戏 打到谷娅溦头晕兼耳鸣

歌手出身的许俊豪(Lincoln)于TVB剧集《爱上我的衰神》中有突破性演出,他表示很开心可以饰演“窦哲人”这个角色:“个角色系有一个成长故事,由突破师生禁忌到佢为艺术嘅欲望而失控。其实佢有全心全意去付出感情,只不过用错喺唔啱嘅地方,令到一切都无法挽回,所以对我嚟讲,呢个角色好有血有肉,佢嘅情感失控亦系佢吸引嘅地方。”

虽然Lincoln的戏份不算多,但角色甚有发挥,亦有不少难忘场口:“其中一场系我同陈嘉慧,讲佢想杀咗我嘅戏,嗰场戏大家太投入,我感觉到成个空间系得番我哋两个,大家一直望住对方喊。至于另外一场系同谷娅溦拍,我要打佢一巴,但拍咗3、4个镜头都拍唔好,佢畀我打到见头晕仲有耳鸣情况,我以前未试过拍掌掴对手嘅戏,所以打完之后都系咁向佢道歉 。”

Lincoln坦言由于角色性格跟他本人反差很大,所以事前要作很多准备,除了要不停去回忆以前发生过的悲痛事,加上剧中有一场除衫戏,他为此在开拍前一个月努力操弗身形:“本来定咗拍摄日子 ,拍摄当日我满心欢喜终于可以解禁,但系导演话要延迟到后日先拍,所以嗰段时间系靠意志同毅力去支撑住我。”



Leave a Reply