性感唔使出动事业线 黄嘉雯陈伟琪…

性感唔使出动事业线 黄嘉雯陈伟琪一样Big爆衫 

性感唔一定要露事业线嘅!好似前港姐冠军黄嘉雯(Carmaney)同前“细龙太”陈伟琪咁,着上贴身运动装,将曲线表露无遗,营造逼爆衫效果,更加令人想入非非。

黄嘉雯昨日(8日)化身女拳王打沙包,佢将照片放上社交网,斋睇相就唔知佢好唔好打,不过套贴身运动装就真系养眼,中间仲要露出纤腰,一啲赘肉都冇,仲爆埋金句“When life throws you a punch, punch back harder(当生活畀你重重一拳时,你就要重重地反击)”果然系美貌与智慧并重。

另一边厢同样系港姐出身嘅陈伟琪,就出走户外去行山,一样系着上贴身小背心,大晒佢36E上围,沿途影低唔少靓相,见佢去咗位于香港最南端嘅鹤咀,喺“蟹洞”前趷萝Chok pose影相,仲呼吁大家“系时间要行下山”!






Leave a Reply