黄翠如有喜?唐诗咏请缨帮闺蜜计算…

黄翠如有喜?唐诗咏请缨帮闺蜜计算边度造人好

艺人唐诗咏、陈山聪、姚子羚、伍允龙等今日(24日)在将军澳电视城为TVB剧集《铁拳英雄》宣传,主角陈展鹏则因身体不适缺席。唐诗咏被网民质疑双眼做过微调,现时眼晴比3年前拍摄剧集时较大,双眼皮较深,但被指眼神以前较有灵气,她则否认说:“多谢,有留意好过冇留意,自己唔介意人哋去微调,总之靓就得。(咁你有冇微调?)人生每个年纪都会有啲变化,自己有啲纹都冇去打针,自己系崇尚自然,如果硬咗就做唔到戏。”

讲到闺蜜黄翠如被传有喜?她笑说:“佢条腰幼过我,系嗰件衫粗身啲啫,之前谂住谷肥佢,变咗肥咗自己。当然冇,有佢会同大家讲,大家唔好畀压力佢,每对夫妻都有佢哋嘅计划。(佢北上咗咁耐都造人唔成功?)可能北上个方位唔啱佢,下次试吓东呀、西呀,我同佢计计先。”她表示最近努力学煮餸,打算新年亲自下厨煮给家人吃,但也会买外卖,支持受疫情影响的饮食业。




Leave a Reply