梁靖琪又佗仔!熊黛林为孖女相睇对…

梁靖琪又佗仔!熊黛林为孖女相睇对亲家

艺人熊黛林(Lynn)与梁靖琪(Toby)今日(30日)出席新剧《家族荣耀》宣传活动,将于4月临盆的Toby腹大便便,且脚踏3吋高踭鞋,依然步履轻盈,她笑言获得“御准”(老公批准)。

她透露今胎依然佗仔:“我都好想追个女,啲人话呢个系梁家嘅基因,其实仔女性别系关老公事。(再追个女?)唔喇,呢胎佗得好辛苦,生完会封肚,同埋今次应该开刀生。”开可会与Lynn对亲家,Lynn表示:“疫情过后我带两个女嚟,同你两个仔玩,睇吓啱唔啱玩啦。”

Toby随即怂恿Lynn追仔,Lynn却耍手兼拧头说:“我已经同老公(郭可颂)讲得好清楚,同佢讲唔使旨意,我唔想再搬屋。况且孖女已经4岁,佢哋开始有自己嘅世界同埋独立,我唔想由头再嚟多次,一定会崩溃㗎!”

提到剧集于内地成绩相当不错,问到两人对香港收视有否信心,Lynn表示身边朋友都已经收看剧集,并大赞好睇。Toby更谓:“依家喺街,开始有啲观众会叫我角色个名,希望可以顺利开拍续集啦。(爸爸梁家树出任监制,亦放声气话正努力写剧本。)系呀。”Lynn角色不太讨好,问到剧集推出后会否担心遭观众闹爆,她说:“大家反而觉得我好蠢,喺剧入边我被利用,自己懵然不知,好后期先发现。”




Leave a Reply