传“一蚊Joe”确诊 Patrick…

传“一蚊Joe”确诊 Patrick Sir无奈:担心都冇法

TVB多位艺员先后确诊,令电视城爆出疫荒,前日(28日)爆出包括视后胡定欣、冯盈盈与戴祖仪同告染疫,今日(2日)再爆出《东张西望》外景主持“一蚊Joe”游莨维及两名导演感染新冠肺炎嘅消息。

同为《东张》主持嘅吴幸美,接受东网访问时指唔清楚对方情况:“Joe情况我唔清楚。而我拍外景时,公司有畀足够防疫装备!我会戴高防囗罩、眼罩、手套、扎起头发,有需要时戴埋防疫帽。每次访问完都喷酒精消毒,公司都有畀快速检测包我哋开工前检测,做足防疫措施,努力防疫💪💪💪祝各位市民身体健康💪💪💪”

另一厂景主持林溥来(Patrick Sir)表示有听闻过消息,但并不确定:“担心都冇办法,因为我哋都冇得走,外景主持有时都要返公司度稿、配音嘅。”又指自己每日做快检,确保冇感染先会上班工作,并透露电视城很多同事都在家工作,成层配音楼层都冇晒人。至于《东张》另一主持梁敏巧则表示近两个星期冇同一蚊Joe同一日上班,自己亦每日上班前用公司提供嘅检测包做检测。





Leave a Reply