40度高烧!戴祖仪无畏无惧超残Look…

40度高烧!戴祖仪无畏无惧超残Look开Live

第5波疫情险峻,TVB“艺员群组”亦陆续扩大,继周家洛、罗乐林、冯盈盈、胡定欣后,正在拍摄节目《学是疫学非》的戴祖仪(Joey)亦“中招”,并且自我隔离中,期间佢都有开Live讲述箇中过程及感受。

Joey无惧“残样”素颜开Live,一脸倦容的她表示:“我一直留喺房间隔离,每日不断煲剧。离开房间嘅时候会戴上口罩,好彩屋企有两个厕所,我同家人分开用,可以减低感染家人嘅风险。头两日发烧发到40度,第3日就慢慢退烧。不过,我觉得最讨厌嘅系喉咙痛,头一两日喉咙好痛、好辛苦,依家仲有少少鼻水。”她亦指已向卫生署申报确诊事宜,但可能卫生署太繁忙,而她亦只能在家自我隔离,故会将资源留给有需要的人。

谈到在家抗疫的情况,佢透露:“我唔知道其他人啱唔啱,但我分享下自己嘅方法,依家我每日都会用盐水洗鼻同漱口,比例系水、盐10:1;同埋都有食药、维他命C,仲有狂饮柠檬水。”



Leave a Reply