郭思琳惊爆大住肚确诊 全靠老公吴…

郭思琳惊爆大住肚确诊 全靠老公吴浩康悉心照料

英皇歌手吴浩康(Deep)与“格斗女神”郭思琳双喜临门,日前于贝澳举行婚礼,大家都戥他们高兴,不过,今日(18日)有指原来大肚的思琳确诊新冠肺炎,令不少人都大吃一惊,吴浩康即为此事解说,原来太太已经康复了一段时间。

他说:“首先多谢大家关心,尤其长辈以及亲朋好友,佢(太太)系2月底确诊同埋有咗BB,所以我哋用最天然嘅方法,食中药去处理,可以照顾到胎儿同妈妈嘅身体,因为屋企有老人家,思琳都好担心我爸爸会被传染,所以自我隔离咗14日,早晚都会做检测,好彩喺婚礼前好番一段时间,明白报道会令大家好紧张,同埋都担心屋企长辈会吓亲,所以要讲番个情况,放心,我同太太都平安,爸爸身体状况Ok。”

郭思琳亦补充指自己一直以来病况都属轻微,她谓:“由验到中招到转番negative总共7日,好彩都系轻症,流吓鼻水同有几声咳…不过我都系稳阵啲隔离足14日,因为我同老爷一齐住,都会担心影响到佢,所以都比较小心。好彩最后老爷同老公都无事!今次居家隔离全靠我老公一手包办晒我嘅起居饮食,定时全屋消毒,同埋佢都好惨啊,瞓咗系厅打地铺成两个礼拜,佢都好辛苦啊!(系咪会好担心BB?)紧系有担心,所以隔离完都有即刻去做一次产检,好彩医生都话BB一切正常!”

她亦指患病的孕妇不要乱食药,一定要先问医生意见:“我系网上诊症睇中医寄中药过嚟嘅,喺等嘅过程我只会食paracetamol成分嘅成药控制住病情,因为孕妇唔系只只药都食得。仲有老公成日整柠檬水我饮,我又会开窗帘晒吓太阳,得闲同吓BB讲加油,放松心情就会好番㗎喇。”




Leave a Reply