波波做节目唔怕染疫 林秀怡压力大…

波波做节目唔怕染疫 林秀怡压力大到想中招

艺人林秀怡与黄婧灵(波波)今日(19日)出席综艺节目《讲你都唔信》拜神仪式,秀怡身穿厚卫衣,波波就以低胸吊带衫示人,俨如活在两个季节。秀怡透露自己是节目主持人之一,另有曾志伟及钱嘉乐坐镇做主持,她笑言:“有佢哋我冇咁大压力,我只系做辅助主持,不过拍住佢哋有啲惊,好大压力,大到我想将个快速测试结果画成2条线,惊到呢个地步。(个节目系咪通知得好仓促?)大概一星期前收到通知,我都有时间准备,节目主要系讲吓啲讲你都唔信嘅事,我都够时间谂古仔。(疫情严重,开工担唔担心?)公司防疫工作做得好好,每日都要做快速测试,我只系拍3日,暂时未收到通知要闭环。”

至于波波就担任节目嘉宾,她称不太担心染疫:“是福不是祸,是祸挡不过,做到晒防疫措施就可以。而且依家拍外景都可以戴外科口罩,好好多。(今次系咪曾志伟钦点你做嘉宾?)唔系,搵我嘅人系撰稿员喎。”问到工作有否因疫情而影响?她坦言原本有剧集预计3月17开拍,但现时要延期。



Leave a Reply