母亲节搞网上骚!薛家燕预告搵钟嘉…

母亲节搞网上骚!薛家燕预告搵钟嘉欣

薛家燕今日(30日)在黄埔新城出席《家燕姐生日之Captain Nancy重出江湖》活动,庆祝72岁生日,电台送上巨型寿桃贺寿。戴上闪石口罩一身红当当示人的她喜气洋洋,指过去两年疫情下大家也很困惑及不开心,希望在生日做好事,将于5月启动“Captain Nancy爱心基地”打造嘉年式虚拟线上活动,除了大派礼物,更会有艺人唱歌表演,及她多年的艺人访问。

另外,在5月8日母亲节更会举行一个网上show,为大家打气。问到会邀请甚么嘉宾?她说:“依家联络紧,TVB嗰班同事啦,曾志伟亦好支持,同埋谂住搵锺嘉欣,但系要睇时差问题。”

讲到生日怎样庆祝,她说:“之前有两个几月冇出街,前日先返TVB上节目,啱啱好开心可以见到个孙仔,虽然佢戴住口罩,但系好乖冇掹口罩,佢依家9个几月大,呢两个月都只系靠视像同佢见面,所以佢见到我都有啲陌生。今晚会同个仔、新袍喺屋企食饭,希望下年生日可以摆返一百几十围庆祝啦,话咁快就一年,真系浪费咗我成年嘅青春。”


Leave a Reply