洪永城爆前女友介意知己黄翠如 唐…

洪永城爆前女友介意知己黄翠如 唐诗咏成嫌疑人

艺人洪永城去年同老婆梁诺妍成婚并诞下一女,爱女Amber刚刚出世100日,太太仲晒出同老公似足饼印嘅爱女Cutie相,婚姻美满又幸福。近日洪永城接受J2节目《人夫放假约出去滚》嘅林盛斌(Bob)访问时,就提到佢同黄翠如系多年好友,二人有如萤幕情侣一样,直至二人各自搵到另一半先令绯闻终止,点知节目中,洪永城就罕有透露以前曾有女友怀疑佢同黄翠如系咪真系“挞着”,更搞到二人心中有条刺!

洪永城讲到当年初入行,被幕后嫌佢中文唔好,唔识望镜头又唔够搞笑,佢直言好Hurt:“亦都系咁嘅环境下,日日夜夜畀工作人员、摄影师问候屋企人,慢慢就成长。”佢又同好友陆浩明(6号)请教主持技巧。到后来佢同黄翠如开始合作,慢慢由最佳拍档变“银幕情侣”,深受观众喜爱,洪永城自爆︰“嗰时拍拖个女朋友都有少少担心㗎,话我同佢咁合拍嘅,你两个喺萤光幕面前咁夹嘅,你哋有冇嘢㗎?(你点话佢知呢?)我对佢冇,佢对我……(就唔知啦!)系啦!”

Bob再追问佢有冇曾经有一刻锺意黄翠如?洪永城静几秒后答︰“呢个答案可能会令到你觉得失望,冇!(真系好好嘅朋友、好兄弟?)冇错。(好肯定?)好肯定,真系冇!真系工作伙伴嚟咋。(黄翠如都系一个靓女,佢唔系你锺意个类型定咩?)但系我真系唔知道点答你,唔夹就唔夹,唔系佢性格有咩问题或者缺陷,去到话女朋友,大家都冇呢种感觉,就冇呢种感觉㗎喇!”

洪永城反而提到自己同黄翠如深厚嘅友谊,互相支持又同渡难关,洪永城指自己加入TVB后,黄翠如因为某啲原因唔开心:“大家会连续几晚讲电话,佢嗰边又喊,我又感动,大家一齐喺度扶持,你有啲咩事,有我喺度,我将来有啲咩事,你又可以帮助我,因为佢一个女士喺娱乐圈其实真系唔容易。”

Bob续表示洪永城近年面对唔少舆论压力,或网民批评,问到当时佢嘅“最佳女朋友”有冇支持他?虽然Bob未有指名道姓,但网友就猜测曾有该头衔嘅唐诗咏,洪永城话︰“都有嘅,好紧要嘅,一齐去经历吖嘛,不过好可惜,始终好多嘢都有条刺,好难去再修补创伤,继续行落去,都冇办法嘅,缘分啰!冇缘分都冇办法!”







Leave a Reply