爱情失意事业得意!江嘉敏劲得宠获…

爱情失意事业得意!江嘉敏劲得宠获高层钦点赐教

恢复单身的江嘉敏寄情工作,更获公司安排担任节目《讲你都唔信》“压轴主持”,经验甚少的她坦言紧张,幸而获TVB高层曾励珍亲自授教,明显得宠。

艺人江嘉敏刚刚与拍拖3年的圈外男友Anthony分手,失恋中的她寄情工作,正等待另一套回归剧开拍之时,亦被公司安排她担任目《讲你都唔信》的主持。节目《讲》内容踩界、出位,节目每晚都有一个主题给嘉宾轮流讲故事,给大家估“真假”,嘉宾们爆得好兴奋,好似家燕姐爆50年前登台险失身、郭子豪爆何广沛醉酒男女都揽、波波自爆趴街露粉红底等等。

而江嘉敏向来性格坦率,说到要做此节目主持,她坦言:“做主持同嘉宾感觉好唔同,直头系两回事,准备嘅功课可能比较多,而且好考急才,做演员都有剧本,但主持就几乎冇稿,考临场发挥,所以我都有返去睇吓其他人做,同埋有向珍姐(曾励珍)请教,不过有志伟哥同嘉乐哥睇住,我都冇咁紧张。”

她又指起初都觉得好奇怪为何会找她做主持,“因为几个主持入面,我嘅经验系最少,几乎冇做过咁,好在我同拍档奶仔(方绍聪)合作多次,大家都有默契,佢都有叫我唔好紧张,尽量放松啲。”

说到成为“珍姐新宠”,有对方亲自教导畀贴士时,她又谓:“因为我冇经验,佢都想我做好啲,所以有教吓我啫!珍姐好好㗎,有时佢睇完啲playback都会畀意见我!”说到现时回复单身,珍姐有否叮咛她专心事业时,她谓:“我一向都勤力工作㗎喎!”

虽然节目令观众爆笑又有气氛,不过据知做埋江嘉敏、方绍聪主持的3集后,节目便会煞停,监制陈志球受访时被问到会否“添食”时,他坦言:“其实我都觉得可以继续做落去,等我试吓同老板(曾志伟)倾吓先。(系咪老板冇期做呀?)呢个都系一个原因。”




Leave a Reply