郭子豪继续开拓网上平台…

郭子豪继续开拓网上平台:都有时间陪女友

艺人郭子豪去年与何广沛及方绍聪(奶仔)开设网上平台,期间制作了不少片段,日前子豪出席宣传活动时,透露有意继续开拓网上平台市场,曾于英国修读机械工程的他,亦望能够学以致用。

他接受东网访问时表示:“好想加强接工作嘅流程,依家好多细节嘢都判咗畀外面做(你想一条龙做晒?)又唔系,本身我冇读过点做广告平台,所以某啲部分都要搵专业人士处理,但谂紧点样先可以将个流程缩短1/3制作时间,好在呢排未有剧开,可以先集中做平台嘅工作先。”

忙于为事业打拼的他,问到是否没有时间陪女友邓卓殷?子豪笑咪咪说:“都有时间嘅,佢之前毕业后都有Keep住拍片,依家好多艺人都做紧(有冇谂住同女友合体喺你个自家平台出现?)佢都曾经客串过个平台节目,其实我冇咩所谓,访谈形式都可以嘅。”

谈到早前于节目中谈及妈咪时即忍唔住流下男儿泪,子豪不讳言每次触及家人话题都很眼浅,身边友人也取笑他铁汉柔情,曾经历事业受创日子的他,被问到现时已事过境迁,爱情事业亦两得意,父母是否很放心?他说:“屋企人都系睇结果,佢哋见我四肢仲健全,识照顾自己同独立都开心(咁有冇照顾父母先?)都有嘅。”



Leave a Reply