星岛网:十八年后2.0丨陈山聪戴金…

星岛网:十八年后2.0丨陈山聪戴金髮著黑丝扮女人被老婆讚靓 为神似节食修身

TVB现正热播的剧集《十八年后终极告白2.0》剧情愈趋紧张,昨晚(22日)播出的第18集中,原来陈山聪饰的Jason有易服癖,“易服”戴起长金髮、穿上黑色套装加粉红外套,最抢眼当然是一对黑丝袜。

他亦于IG贴相留言感谢化妆师之馀,并指希望“冇吓亲大家”:“作为一个演员收到任何角色都一定会尽力去演活佢,我係一个好crazy嘅演员,所以我一定全程投入,首先感谢监制Simon同编审创作咗呢个角色畀我,感谢视帝(谭俊彦)肯陪我癫。”

陈山聪事后受访坦言今次演易服癖很大突破,并谓收到剧本时感到愕然:“我第一样嘢唔係抗拒,而係同监制倾点样做靓个角色,因为如果丑化咗,观众就会好抗拒,所以今次专登搵咗化妆师去设计呢个女性妆。”

提到在《金宵大厦2》有全裸戏,现在又要扮女人,山聪坦言完全没有挣扎:“作为一个演员首先要接受个角色,如果你都唔接受,观众又点会接受呢?只会谂点样去发挥个角色,呈现最好嘅畀观众。”山聪又谓做演员真的很奇怪,一化女妆后就十足“上咗身”,自自然然就表现得很女性化。

此外,陈山聪续指在外型上亦下了不少工夫:“因为要着女装,唔想太大隻,所以都有节食,同埋着咗两对丝袜遮脚毛。”山聪又谓角色造型相当保密,除了部分演员及工作人员外,就只有太太事前见过他的女装造型,并讚他“几靓女”。







Leave a Reply