香港01:周嘉洛未知《新四二十章》…

香港01:周嘉洛未知《新四二十章》改名《傲娇与章经》:完全冇收到风

现年26岁的周嘉洛凭无线(TVB)处境剧《爱.回家之开心速递》中金城安一角而大受欢迎,他与林凯恩组成的“安Bon”CP更深受观众喜爱。不过随着周嘉洛获安排拍正剧,这对CP亦被安排分手,而备受力捧的周嘉洛亦剧接剧。

他昨日出席《创科乐耆中乐龄科技设计比赛》接受访问时透露最近一直忙着同视后林夏薇合作拍摄新剧《宠爱Pet Pet》,更同狗仔有不少对手戏:“隻狗叫Romeo,我同Romeo而家都係几亲密嘅状态。(同动物拍剧难唔难?)我都唔觉得係太难嘅,其实係耐性囉,反而对团队係有难度,但大家都好锡啲猫猫狗狗。”

今年下半年周嘉洛将有4部剧集播出,包括《痞子殿下》、《新四十二章》、《回归》及单元剧《神奇的灯泡》,产量之多撼赢其他视帝级男演员,但他就笑言有压力:“会担心㗎,因为老实讲我自己觉得自己做得唔係咁好,有好大嘅进步空间啦,但係要发生嘅始终会发生,所以由佢啦,随缘啦,知道自己嘅不足就会去改善。”

日前优酷港剧场发布“煲剧节”片单,当中包括《白色强人II》、《法证先锋V》、《破毒强人》、《廉政狙击》、《超能使者》、《隐形战队》、《隐门》、《傲娇与章经》及《叠影狙击》等。而《傲娇与章经》原来就是周嘉洛有份参演的《新四十二章》,不过他就未知剧集改名的消息:“完全冇收到风,傲娇係咪食返嘉欣个角色名呀,我谂佢哋改一定有背后嘅原因,暂时呢一刻我未完全睇透晒成个背后嘅概念,套剧都複杂㗎,唔係一套好浅白嘅戏,有啲情节係要睇到尾先知发生咩事,突然改个咁嘅名都应该有原因嘅。”
















Leave a Reply