星岛网:汤洛雯自认易相处…

星岛网:汤洛雯自认易相处 跟马国明同居未试过嗌交

汤洛雯(靓汤)今日到马鞍山出席主题活动,久未露面的她透露早前拍完剧后,因胃炎而休息1个月。靓汤月尾便会到澳洲工作,她笑指可能男友马国明会觉得好开心好自由,但又自爆对方本来想跟她一起去,但因隔离及工作问题而搁置。

提到与马明同居,靓汤解释早前因疫情严重,怕开工后有机会被感染后传给家人,所以两人在将军澳租屋,现在疫情缓和后大家都经常各自返家,故之后应该都不会继续租住。

两人同居生活如何?靓汤说:“都OK嘅,两个都唔係难相处嘅人,我哋都係比较就得对方嘅人,加上佢唔係特别好多要求、我又冇乜所谓,(冇嗌交?)当然都有少少,都係好小事,我哋有咩都会讲,唔会变嗌交。”马明是否嫁得过?靓汤变得突然怕丑说:“大前提都係嫁得过先拍拖,(有冇倾结婚?)有讨论过,但都係果句,我哋有就会公佈,始终而家比较混乱,都唔想plan任何嘢住。”

与TVB合约仍有一段时间

对于爸爸汤镇宗早前接受内地传媒访问诗,鼓励靓汤离巢往外闯,靓汤指自己没有看过该访问,但她认为爸爸意思是希望她能作多方面发展:“我都仲有一段时间喺公司,仲有约。”问到是否想到内地发展?她说:“边度有商机就去边度,(咁要同马明分开)可能佢返去先呢,呢个商机似乎佢多啲,当然去边度都冇乜所谓,外国有工作当然非常之欢迎,最好係我哋可以一齐去工作一齐去旅行,又可以寓工作于娱乐。”



Leave a Reply