明报OL:193盼借生力军音乐会跟炎…

明报OL:193盼借生力军音乐会跟炎明熹姚焯菲合作:男仔识女仔基本嘢

ERROR成员郭嘉骏(193)﹑肥仔(梁业)﹑MC张天赋﹑炎明熹(Gigi)﹑姚焯菲(Chantel)和ANSONBEAN等,将出席9月9日举行的《叱咤乐坛Brand New Live 生力军音乐会》,193为音乐会拍摄访问片段。

被问到如果在「平行宇宙」中,最想呈现一个大家都未见过的自己会是什么,193表示想做跳唱歌手,他说:「即系Anson Lo(卢瀚霆)嗰种,成日单眼电人,我少做呢啲嘢,即系Anson Lo跳唱《再次Puppy Love》呢个形象,每步都用力跳,又会单眼畀心心。」

另外,问他最想跟哪个单位在舞台上合作,他说:「想同Gigi及Chantel合作,因为呢个系平时『冇可能合作』,今次可以借啲易同隔篱台(无线)合作,咁都几开心吖﹗认识两个小妹妹,男仔识女仔,基本嘢。」

再问他想在舞台上做无限制表演会是什么?193说:「我会想喺舞台上打篮球,因为我最钟意打篮球,我又入唔到港队﹑打唔到NBA,喺场内逼人睇我打篮球。」

Leave a Reply