星岛网:《美丽战场》结局篇剧情大逆转…

星岛网:《美丽战场》结局篇剧情大逆转 叶念琛泄「阿宝」变过街老鼠 陈滢演技爆Seed

《美丽战场》来到结局篇,《星岛头条》当然唔放过灵魂人物叶念琛。叶导一开波讲明会「口紧」,怕太早剧透观众睇得唔够过瘾,但都渗少少剧情。如「阿宝」会全面黑化,搞到众叛亲离,又预告林盛斌同刘佩玥这对会有感动位令关系升级,以及朱晨丽和何依婷会轮流被揭开真面目。采访:杜杜

叶导对于剧集得到广泛讨论表现兴奋,来到结局篇讨论更加激烈,「网上好多结局慨版本同埋剧透,我只可以讲好多TVB内部慨人睇过,呢五集就好似过山车一样,好多嘢会大逆转,好似朱晨丽同埋何依婷个真面目大家都未睇到,好多人慨底牌,观众都未知。」讲到几个恶人的下场,叶导只透露该剧讲因果同报应,相信「反骨琪」和「阿进」都会恶人有恶报。

刘佩玥预告露玄机
陈滢接受《头条日报》访问时,曾剧透「阿宝」身边只净返一只狗陪伴,叶导承认「阿宝」最后会众叛亲离,「其实预告度刘佩玥对『阿宝』讲嗰句好啱,『你以为得到所有嘢,其实系失去所有嘢』,大家成日话陈滢个角色同演技都好弱,但系等到最后呢五集,『阿宝』所有嘢为自己后,渠会真正黑化,失去晒所有友情、爱情,呢个系渠选择嚟。」

叶导又再解构「阿宝」角色,指她是个深藏不露的女仔,其实比起「反骨琪」更加阴险,「渠其实一直都系个好计算慨人,只不过渠咩都收埋嚟做,你睇佢要胁麦秋成演慨『赵生』就知,佢唔系大家想像中咁简单,最后呢五集慨剧情,大家会睇到渠有毛有翼,自己有能力后渠慨真面目先会出现,真正慨『钟家宝』先至成形。」

有信心迎战《季前赛》
对于观众好钟意林盛斌(Bob)同刘佩玥(Moon)这一对,叶导就透露,「𠵱家讲到2022年见到渠哋两个系情侣关系,纯系上司同下属,但嚟紧Bob会为女方做啲超感动慨嘢,其实之前预告见到渠哋两个会揽埋一齐,到底Bob做咗啲咩令Moon咁感动呢?呢五集就一定要留意。」

叶导又开心透露该剧播出以来,每周收视都稳步上升,原来上周已突破20点收视,对于本周将迎战ViuTV的《季前赛》,他仍对《美》剧有信心,「睇一个剧唔代表唔可以睇埋另一套,大家想睇总会睇到,因为可以任何时间重温,大结局慨内容已经系最猛火力落重料,要睇观众慨选择,况且每个剧𠵱家唔系得一个对手,要斗系同全部娱乐去斗。」
















Leave a Reply