星岛网:蔡洁上位做女一唔敢取代李佳芯…

星岛网:蔡洁上位做女一唔敢取代李佳芯 处女作全裸肉搏志伟赞自己好勇

蔡洁于TVB台庆剧《法证先锋5》跟黄宗泽(Bosco)、袁伟豪系「铁三角」,入行8年首做女一,她形容有梦想成真感觉,尤其在对手Bosco身上获益良多。重提当年在处女电影《香港仔》中跟「老爷」曾志伟有激烈床上肉搏戏,她斩钉截铁话唔会后悔,反而嘉许自己勇于尝试,「睇返都觉得几爆㗎」!

采访:方骞平 摄影:罗安强 发型:Terrence Chan 化妆:Kineks Ho

蔡洁系《法证》系列迷,最钟意由黎耀祥、张可颐及胡定欣主演的《法证3》,所以今次成为《法证5》主线既惊且喜,亦从Bosco身上学到嘢:「好似我哋喺居酒屋吹水嗰场戏,渠就加入咗啲生活元素,用鱼生比喻尸体嚟讲案情,咁就唔会咁沉闷。」另外,造型师特地为蔡洁设计合适妆容及发型,连网民都大赞她有气质。被指跟李佳芯(Ali)撞样,两人连发展路向都相似,蔡洁强调唔会取代到Ali:「每个人都独一无二,我都有睇佢啲嘢。」

大露背演出唔锡身
提到最难忘场口,蔡洁表示中段时跟关楚耀有段畸型感情线,阿关用手铐,扣住她双手,并将她「剥光猪」放上解剖台,用刀仔伤害她,所以她要由头喊到尾,好有难度。最后她更迁就镜位大露背演出,感觉好赤祼,而且全日要反手对住大家,好似唔太雅观,觉得有啲怕丑及唔好意思。

回顾2014年她的电影处女作《香港仔》中,已大胆全裸肉搏曾志伟,问到𠵱家上咗位,会否比前锡身?她即否认道:「冇上位呀?我打工㗎!其实9年前由澳洲返港好想入行,有机会就试,件事冇乜咁特别,但发觉原来观众有唔同慨睇法,𠵱家当然明白观众用乜眼光去睇嗰件事啦,但我反而觉得自己好勇敢,勇于尝试,就算睇返都觉得几爆㗎,咪劲啰!哈…真系要嘉许返畀自己,不过,唔会后悔,由头选择我会拣再早啲入行,等自己冇咁易挨残。」












Leave a Reply