星岛网:魏浚笙招积仔上身被洪嘉豪…

星岛网:魏浚笙招积仔上身被洪嘉豪杨天宇爆笑反击
激赞轩公如多啦A梦山旮旯拍戏要乜有乜

魏浚笙(Jeffrey)、洪嘉豪(Kaho)同杨天宇(Angus)首度合作贺岁片《超神经械劫案下》,因大家有童真又够癫,好快成为老友。提到戏中三人都有好多新尝试,又要除衫骚肌同露股,又有打斗场面,他们边讲边互窒,Kaho同Angus睇唔过眼Jeffrey认叻,联手夹击渠。不过讲到前辈张敬轩(轩公),三人都变得好恭敬,仲大赞轩公工作态度认真外,真身其实系多啦A梦!

三人在戏中都有好多新尝试,所以拍摄过程相当难忘,Kaho说:「好好彩,同Jeffrey叫做第一套戏试咗好多嘢,又打交,又开枪同吊威哋。」Angus开拍前被导演要求操到《变形侠医》咁大只,「我话『吓!打类固醇就得,好难㗎喎!』因为我嗰时拍紧另一套戏,接住拍呢套戏,短时间内好难,同埋亚洲人体质要变《变形侠医》喎!我尽量大只,不过套戏只系成日着背心露手臂,得一幕系除衫仲要得嗰两秒。」

Angus赞Jeffrey坚揪得

戏中Jeffrey除了要骚肌外,仲要为动作场面勤练武功,「练功比较花心思,因为一个唔小心,一拳冲落去,如果你避得唔正确就会真系食咗,事前准备都做得好够。」听到平时经常认叻的Jeffrey,答唔识打要专登去学,Kaho冷笑一声:「竟然答唔识!」而Angus亦帮口,「原来佢好有天份,拍完先知自己识啰!即系天生识嗰啲。」Kaho再加多脚,「差在渠任督二脉未俾人打通。」呢个时候Jeffrey再现本性,「师傅教一招,我就耍到出嚟!」

另外跟Jeffrey对打的Angus都承认他坚揪得,「渠真系劲,冇谂过渠会打得伤我,条友好大只㗎!」Jeffrey尴尬得嚟亦不忘认叻,「唉!有时真系拳头无眼,为求个认真程度,真系要劲嘛!杨前辈武功都厉害,因为渠本身都有玩开,打斗方面经验比我丰富,系强慨对手。畀个《变形侠医》赞大只,真系有少少羞耻,渠嗰种大只系有少少黐线,系比赛嗰只健美佬嚟,真系甘拜下风。」

讲讲吓,Jeffrey再拉埋Kaho落水,「其实豪哥都揪得,差在冇得畀佢发挥。」Angus更笑指Kaho在戏中超挨得打,「渠成日畀人打,但系都死唔去㗎!渠呢吓劲嘛!我有一幕成个锤仔爆佢个头,渠都冇事,劲呀!学唔到渠。」Kaho就自爆虽然不用骚肌却另有任务,「当然渠两位系大只除衫,但系唔好忘记,我喺呢套戏系除过裤慨,因为我要去厕所就除裤,故事就系咁发生。」Jeffrey笑他,「你大只除衫,我大抽咪除裤啰!哈哈!」Kaho无咁好气话:「我系唔够大只,我咪除裤啰!」

轩公从不呻辛苦

三人互寸一轮后,一讲跟轩公合作即变得好恭敬。被轩公视为细佬的Kaho首次在戏剧上跟大佬合作,一样赞不绝口,「佢好认真,比我哋更加钻研得深,有时我哋都收货,渠会话仲可以点样再好啲,好坦白讲我30岁拍呢套嘢都觉得辛苦、吃力,我私底下都有问渠哋(Jeffrey及Angus),系咪因为我老先至觉得辛苦,渠哋都话觉得好辛苦,但系我未听过轩公讲一句辛苦,渠系主角嚟,我就算call得早9点到,渠已经拍完几场,呢个真系佩服。」

早前先冧完黄德斌的Jeffrey,今次又俾轩公冧到,「我发掘到轩公有颗童真慨心,佢好善良,好好慨人,真系very good,顶瓜瓜。」问到轩公好在那?Jeffrey继续卖口乖,「不如讲唔好慨位,系冇慨,所以好慨位系全部,简直系完美。」不过究意德斌兄好定系轩公正呢?Jeffrey世界仔上身,「两个都系十分之体贴后辈慨人嚟,都好好。(以为你变咗心?)唔会啦!好人唔会得一个嘛!全世界都有好人。」

Angus就透露轩公除了镜头前认真,镜头后亦相当细心,「渠系超级温暖,好识关心人,我有场戏整伤咗只手,渠见我喺度敷冰唔出声,渠走埋嚟问我有冇事,我印象中佢好似多啦A梦咁,可以喺半个钟就搵到啲嘢畀你,渠可以搵到支活络油,又搵到一排止痛药,但系我哋嗰时喺山旮旯拍喎!跟住有个演员把声沙咗,渠又可以搵到啲清音丸,仲要渠畀完你后,下次仲会问你有冇事啰!渠系真系关心你先至会咁做,好上心!」









Leave a Reply