明报OL:马国明认《隐形战队》…

明报OL:马国明认《隐形战队》角色执二摊︰剧本好执三摊也不介意

马国明于TVB剧集《隐形战队》化身型男“Ocean”令人眼前一亮。他表示与《隐形》监制文伟鸿(Jazz)识于微时,当年仍是路人甲乙丙的他跟任职导演的Jazz已合作无间,但直至剧集《隐形》才有机会首次演出对方监制的剧。

马国明说︰“我冇问过点解,只係每次见面都会问点解仲未搵我拍呢?可能佢同陈展鹏合作开,我亦明白监制有自己班底,用开夹到就会一直用。虽然我都锺意演医生,但男人对枪林弹雨戏始终有情意结,对拍开枪戏有幻想。我从未试过拍剧实战开枪,《谈情说案》演警察都係谈情多,今次试过觉得好开心、好啱!真係扩阔戏路,以前警察角色全部吴卓羲做晒,次次都係佢做,我从来冇份,从未谂过自己可以做个咁有型嘅警察。”

盛传“Ocean”原属意陈展鹏演,马国明直认︰“当时我喺内地工作,唔知点解角色要搵第二个人做。Jazz搵我,我即刻唔再接内地工作返香港。原本个角色真係陈展鹏演,戏服全部写住佢名,我唔知原因,亦冇问。公司换角好平常,以前有啲剧原本係我做,最终都唔係我做。我唔会介意,做咗咁多年会明白,我从来唔介意执二摊,如果剧本好,要我执三摊都唔介意。”

马国明指陈展鹏客串演的奸角,在剧中是个很重要和特别的角色,相信对陈展鹏来说也很有新鲜感。相隔12年再跟陈展鹏合作,马国明说︰“永远估唔到佢会点演,今次佢仍然畀到我惊喜。”

第5次与唐诗咏演情侣,马国明称两人已很有默契,但今次他们的感情戏有很多衝突,波折重重。被问到现实爱情会否更助他入戏时,马国明说︰“从来唔会,通常都係睇剧本,跟剧本经历去做,尽量去投入角色。有啲演员会将自身经历嗰份伤心用嚟演戏,我唔锺意咁做,锺意跟住剧本给予嘅感觉去做。如果剧本写我喊,但感动唔到我,我会同导演讲呢场我唔喊,剧本对我好重要,唔会夹硬去谂好多嘢去唧滴眼泪出嚟,反而希望角色每一滴眼泪都可以触动到观众。”

马国明强调开工时会放下所有私人情绪,很少会带住不快事演戏。他说︰“收工返屋企再谂一件事,拍戏就会专注跟番剧本。我唔敢讲係专业,可能性格上可以咁做,私事好少影响到我工作。我係家庭摆首位,但开工时就工作摆首位。除非屋企人入医院咁大件事,否则有咩私人嘢收咗工先讲。”

与未婚妻汤洛雯的婚事筹备得如火如荼,马国明说︰“呢排拍开心戏ok,开心去开工,开心会容易表达出嚟,容易将开心传送畀观众。”自剧集《心理追凶》后再未与汤洛雯一同拍剧,马国明强调不介意再合作︰“我係惊佢介意,佢讲过依家仲点同我拍剧,惊会忍唔住笑。”


Leave a Reply