专访|马国明不介意台庆靠边站…

专访|马国明不介意台庆靠边站:收工走咗冇人知几开心 | 香港01

打工从来都是一门高深学问,太搏命同事排挤你,太hea老闆唔升你,在娱乐圈人事关係複杂,识做人比识做戏更为重要。
马国明99年入行,在TVB做了24年,曾夺视帝,主演剧集收视理想,亦准备同女神汤洛雯结婚,绝对是人生胜利组之一。
每个人成功方法不同,马明选择的是佛系,尤其台庆大合照企位,他说:“我真係冇乜所谓,企一个最唔显眼嘅位最好,越早走咗都冇人知。”记住马国明做到佛系式打工而成功,不代表你可以,星期一记住准时返工,同老闆大声讲早晨!

“性格佛系”对c位无衝劲只想收工回家

马国明入行24年,人生有一半时间贡献于演艺,全因热爱“演戏”,惟娱乐圈是一个大染缸,学懂“社交”极为重要,但马国明偏偏背道而行,如此“被动”的性格,在娱乐圈会好蚀底,但他却十分满足:“我好锺意呢个性格,因为喺呢个圈到反而烦少咗好多嘢,我少好多烦恼,我又唔会觉得少咗机会,我觉得几好彩啊喺呢个圈,有次同黎耀祥拍嘢,佢话其实一个演员一生有一个角色,令到观众记得你,已经係好幸运嘅一件事,况且我都唔止一个角色,所以我都知足。”

台庆大合照企位没有指标性

他认为:“有时太积极可能行出嚟会好乞人憎,太强求有时会乞人憎,一强求好多嘢就会斤斤计较。”他用台庆企C位作比喻:“有啲同事好介意,譬如我们每一年影大合照企边个位,其实我又真係冇乜所谓,我心谂企一个最唔显眼嘅我最好,越早走咗都冇人知,收工走咗都冇人知几开心,但有啲同事好介意,点解要介意呢?我觉得公司企位不能作准,唔应该比嗰个企位定咗你自己嘅价值,你知自己价值喺边度,咁企后啲又有乜所谓呢?”

他坦言或多或少受到前辈Benz雄(许绍雄)影响,以前拍戏Benz雄曾分享他的一套个人h看法,令他记忆犹新:“某程度上呢个性格我都係我同Benz拍戏嘅时候,佢都係有少少灌输左比我,佢话你做主角,一日做十几廿个访问,我拍完套戏拍拍“囉柚”走咗啦,我又唔使做访问几开心,做主角每次只可以拍一套,我做一个最强的绿叶,可能同时间拍四五套戏,收到嘅片酬可能差唔多,但佢又唔使做好多应酬嘅嘢,我又觉得几啱喎,喺我角度,我就觉得你个死老鬼都几识享受,好醒喎你睇得咁透!”
















Leave a Reply