71岁程可为回巢无綫拍剧 改签“一年一骚”…

71岁程可为回巢无綫拍剧 改签“一年一骚”:可以逐个骚计几好 | 香港01

甘草演员程可为早前为港台拍摄剧集《我们的毕业礼》时接受《香港01》访问,她透露在2年前与效力50年的无綫约满,而TVB决定不再包薪形式与她续约,改签 “一年一骚”,她直指最初也难以接受好像被人离弃。

今日(31/3)程可为现身将军澳电视城出席TVB新剧《非常检控观》造型记者会。她再次接受《香港01》访问时表示:“今次係我返嚟演嘅第一部剧,不过喺一年之前我係有帮TVB拍过《隐门》,而呢套仲未排到出街。不过工作量还可以啦,始终自己年纪都大,都怕自己都应付唔到,变咗有得做就已经好开心。虽然同TVB签咗一年一骚,但我觉得又几好,因为可以逐个骚计喎,唔係话有底薪就会有多演出机会喎,相反我而家咁样,戏份重反而会多。点解呢?因为你次数少,嗰条数又会喺番度嘅,加上自己又唔使咁辛苦,相对我就会觉得好舒服。”

Leave a Reply