不可能任务|蔡思贝怕晒黑 事前零准备…

不可能任务|蔡思贝怕晒黑 事前零准备:件事好似伏伏哋 | 香港01

蔡思贝受邀参加TVB综艺节目《不可能任务》,她接受《香港01》访问时直言通常都会预早为剧集以及节目做准备,不过这个节目的制作组却故作神秘,正式拍摄前丝毫没有走漏风声告诉她们节目内容。

蔡思贝说:“通常我都要准备好啲,我先有个安全感,咁今次就係我问PA有咩要准备,但係佢竟然唔覆我囉,我觉得点解件事好似伏伏哋。制作组好认真咁想捕捉到我哋几个女仔嘅真实反应,所以你哋听女仔讲话唔知,係真嘅。”

当被问到昨晚准备了什麽时,她就直言只是准备了一套运动服以及一包饼乾:“反而我真係惊晒,因为我唔係最白嗰啲女仔,我好惊一晒黑就好难储返白。你叫我喺室内做体能都ok,但係我好惊黑返。”

她坦言以前较喜欢健康色皮肤,不过入行后就想皮肤白一些:“细个喺外国读书,个个都觉得黑先有型,黑先靓,咁就疯狂去沙滩晒。同埋好多时厂景係世界灯,所以如果身边企咗个好白嘅人,你又黑啲嘅话,咁你就会争咁啲。”


Leave a Reply