前天堂鸟Gordon荣升准爸爸 与陈乐…

前天堂鸟Gordon荣升准爸爸 与陈乐榣生意拍档变情侣:挡都挡唔住

前天堂鸟成员叶泓声(Gordon)和前Freeze成员陈乐榣(Ally)日前公开恋情及宣布有BB,昨(31/5)两人本来一同现身公开活动,但Ally临时不舒服缺席,单拖的Gordon仍然春风满面分享荣升人父的喜悦,透露两人是由生意拍档日久生情变情侣,自己一向喜欢小朋友,好想B女快点出世,而他跟Ally和前夫的囡囡亦相处超融洽,表示:“妈咪唔喺度佢就乜都听我话,好嗲我。”

前男团天堂鸟成员叶泓声(Gordon)现身健身店新张活动,日前他刚宣布喜讯,前女团Freeze成员陈乐榣(Ally)正怀有他的骨肉。两人本来一齐出席今次活动,但Ally个肚临时不舒服,Gordon为BB安全,唯有叫Ally先回家休息,有机会再一齐见记者,他说:“可能BB开始大,开始识郁,成日刮佢个肚,佢话好唔舒服,我话係咪因为听到我唱歌,所以先喺肚入面跳下舞。”

现时Ally肚内的BB约6个月大,已知是女仔,Gordon直言“濑嘢”,希望B女会好冧自己,又笑说:“希望佢冧到我傻,因为我本身都好锡小朋友,无论男同女我都好锡,就算以前啲姨甥仔唔係我亲生,我都纵到佢哋咩咁,而家自己生一个,我都唔敢谂,希望佢快啲出世见我!”

讲到两人相识及拍拖经过,Gordon坦言是由生意拍档变情侣,自己都冇谂过,他透露:“我哋识咗一段时间,大家讨论工作上面嘅嘢先,都冇谂过突然间挞着咗。(日久生情?)可以话係,因为大家理念好一致,人生目标好相似,我又好锺意家庭,好想组织个家庭,啲嘢话嚟就嚟,挡都挡唔住,不如尝试吓,尝试吓又觉得真係舒服,咁又一齐开舖头,开舖头之前已经Plan咗大半年,之后先一齐,但係我哋经历咗好多唔同嘅嘢,令我哋更加了解对方。”

Gordon很感恩有Ally出现,说自己以前都有很多好与不好的经历,但今次经历令他好开心,觉得是时候要成熟,要有一个自己的家庭。

两人现时仍未结婚,Gordon指自己都想尽快,但大住肚搞婚礼不容易,所以会等Ally“卸货”后连百日宴等一齐搞,自己希望是Party形式,跟一班朋友相聚,不会太正统。

Ally与前夫育有一个女儿Aria,继父Gordon绝对不介意,亦指和Aria相处好融洽,他表示:“非常好!你睇到我笑容都知唔係假,佢有时好似全世界争咗佢咁,佢成日虾我,我又成日整蛊佢,但係个相处係几得意。佢妈咪喺度嘅时候,佢就会成日No No No,但係妈咪唔喺度佢就乜都听我话,好嗲我,又叫我买嘢,开心嘅。(佢知自己做家姐未?)佢知道喇,开头真係会有少少呷醋,但係慢慢同佢讲解,佢开始大,会谂妹妹改咩名好,问几时出世,仲紧张过我哋。”




Leave a Reply