星岛:52岁江美仪激罕谈情史

星岛:52岁江美仪激罕谈情史!
语出惊人情趣内衣不可少 自揭出动珍藏黑丝拍剧

52岁视后江美仪近日接受好友虾头(杨诗敏)与练美娟(娟姐)的网上节目《丝打围炉》访问,罕有大谈感情观及情史。众所周知江美仪与吴君如弟弟吴君祥曾有过一段婚姻,江美仪与前夫吴君祥仍然是好友,近年亦不介意同场,以另一身份继续支持对方。近日江美仪于《丝打围炉》大谈感情观,直言从不觉得要做任何事“留”一个男人。

江美仪对感情事向来不强求,江美仪于节目中指如果一个男人要你很用力才可把对方留在身边,即证明对方根本不是对的人。虽然是过来人,但江美仪直言自己感情经历不多,“我拍拖(次数)真係一隻手数晒,(咁你都留得好耐吓噃!)係呀,通常都係我飞佢哋,哈哈!咁又唔係……其实我觉得呢……互相尊重。”

虾头分享有个女友人为爱情不惜一切,甚至多次隆胸又再“拆弹”,江美仪听闻都震惊,练美娟都直言此例子太极端。

江美仪跟男友学品酒

江美仪都分享曾为男友做过的事,江美仪表示:“我之前有个男朋友,佢好锺意饮酒嘅,要陪佢一齐研究,要倾‘你锺意边隻呀’。我又唔觉得我係为佢做呢样嘢,但我学多咗样嘢。好多时係两个人一齐进步,而唔係你为咗佢去做。”江美仪亦坚持生子留男人:“个男人有钱就话啫,冇钱要你养返转头。我都识啲朋友本来分手,临别秋波就大咗肚,咁唔知点解而家又OK喎,佢又好幸福,命运安排。”

江美仪:呢轮冇嘢捞

练美娟于节目中大讚江美仪奔波工作,但外形未见很残,江美仪笑言:“因为呢轮冇嘢捞。”吓得主持发呆不知如何回应,幸好只是开玩笑。话风一转说到与伴侣相处之道,江美仪直言会为另一半下厨,更突然称:“我觉得情趣内衣不能缺少,即係着上去3分钟要除得嗰啲,如果3分钟都唔除你,嗰件衫扔得㗎喇!係要有啲心思,搞完一轮‘搵唔到个扣?’,冇扣㗎。”

但说到如何令另一半对自己保持新鲜感,江美仪认为保持拒离好重要,“我自己提议呢,男女朋友係应该分开住,同埋就算一齐住都最好分房瞓。耐唔中你邀请我嚟你间房,或者间中我邀请你嚟我间房,有自己空间。”

江美仪亦建议不要追问伴侣行踪:“唔好令到自己倚赖咗佢,你要好忙,係佢要搵你、问你喺边。唔好成日打畀佢‘喺边呀’、‘同边个一齐’、‘几点返呀’、‘点解唔话畀我听呀’……哇,大佬,审犯咩?”

江美仪閒时预购丝袜作准备

江美仪坦言爱感另一半惊喜,直认买很多性感睡衣:“我有时会传讯息畀佢(伴侣),你估我今日着咩色(内衣)。”江美仪更惊爆拍剧穿上的黑丝大部份都是她的珍藏,平时逛街见到有丝袜觉得好看就会买下来,为必要时准备,网民都指江美仪非常敢言,希望她加入做主持说两性相处之道。












Leave a Reply