星岛:洪永城细女出世

星岛:洪永城细女出世!
老婆梁诺妍晒B女照报喜 “Sir Face 2.0”被爸爸紧抱现嫌弃表情?

洪永城与太太梁诺妍(Inez)于2021年结婚,同年诞下女儿“Sir Face”洪靖岚(Amber),至去年底宣布怀有第二胎。今日(23日)梁诺妍于IG上载多张细女照片报喜,宣布细女已出世,细女Beryl同样非常似爸爸,被封“Sir Face 2.0”!

梁诺妍上载的父女合照见洪永城再迎一女非常高兴,将细女紧抱在怀中,不过“Sir Face 2.0”却睁开一隻眼望爸爸,看似做出嫌弃表情,相当趣怪。

梁诺妍于IG留言指:“2024年3月21日我们的 sirface 2.0妹妹 Beryl喺荃湾港安医院出世了,重7磅2,51cm tall,SIR NOSE😂多谢你选择我哋做你父母,我会係你和家姐最强嘅后盾。由于第一胎食全餐关係,为咗避免同上次一样,今次要开刀攞妹妹出嚟,而由于第一胎我係震(阵)痛到瘟瘟沌沌,今次嘅剖腹产对我嚟讲好似第一次体验咁。当听到妹妹出世嘅喊声,我同洪爸爸都忍唔住,捉住对方隻手一齐感动到喊出嚟,呢个感觉太奇妙了。见到你足晒磅健健康康,成隻粉红肉肉猪仔咁,妈妈倍感安慰。多谢荃湾港安医院,由Sirface 已经一直照顾得我哋好好到二胎,谢张智医生,最细心的妇科医生,令我完全放心将我同BB交给你。感谢儿科伍永强医生、麻醉科郑浩怡医生同所有好好嘅护士姑娘,多谢洪爸爸一直嘅陪伴,继续组织一个又热闹又温馨嘅家庭,期待3姊妹嘅相处。”

洪永城期待全家跑⾺拉松
洪永城与梁诺妍亦向传媒分享喜悦,指重7磅2的⼩B女非常健康:“妈妈为避免好似上次因食全餐导致长时间阵痛的关係,今次决定开⼑分娩。”亦指听到妹妹的喊声都感动到哭出来,“这份喜悦对洪家来说实在太奇妙!”而他们现时最期待的是⼀家与爱犬未来⼀起跑⾺拉松!












Leave a Reply