明报:逆天2|梁小冰时隔23年再与…

明报:逆天2|梁小冰时隔23年再与陈嘉辉合作 讚老公为最佳拍档

TVB剧集《逆天奇案2》昨晚(17日)一集讲述历尽不幸的阿兰(梁小冰饰)最终接受徐仁达(陈嘉辉饰)追求谱黄昏恋,仁达从前是阿兰哥哥帮派中的小混混,暗恋了阿兰30多年,直到重遇阿兰终鼓起勇气表白。

岂料,仁达突然捲入一单藏枪案而被警方扣查。六神无主的阿兰向曾愧对自己的莫Sir(李国麟饰)求助,莫Sir在公在私决定动用O记接手案件,惜未能寻获对仁达有利证据。阿兰最终决定牺牲自己,为仁达顶罪。

梁小冰与丈夫陈嘉辉相隔23年再合作,第4次饰演恋人。她表示两人默契依旧︰“我哋会喺屋企对好晒对白,但唔会排戏,因为到现场先演会撞到个火花出嚟。我好多谢佢,佢係睇住你嘅情绪再去交对白,例如会睇住你啲眼泪流晒落嚟,佢先去下一Part,冇一个拍档係可以事隔咁多年,个默契都仲可以喺度。佢好有纪律,唔止准时仲会早到,所有对白都记到滚瓜烂熟。佢係一个好好先生,唔锺意同人闹交,同所有人都交流得好好,好似锺嘉欣、苏玉华、陈滢、蒋家旻佢哋见到我都会话‘你老公好正,真係一个好好嘅对手’,我真係觉得好幸福。”

陈嘉辉在《逆天2》饰演的仁达是一位痴心情长剑,对阿兰呵护备至,现实中的他也是一名“爱妻号”。梁小冰开心分享︰“我老公好玩得,每日起身都会话‘你好靓喎’,结婚20几年都係咁,讲嘢好甜,就算我捲到个头好似包租婆咁,佢都话‘点解可以咁靓’。我性格係一有问题就会讲晒出嚟,佢就叫我慢慢讲、唔好嬲,同埋叫我可以用另一种方式表达,例如喺最嬲时唔好讲嘢,写出嚟。以前我就写晒喺张纸上,写完几千字都已经唔嬲啦,依家就转用WhatsApp。我哋依家唔使讲嘢都知大家谂咩,唔使咁多说话同沟通,呢个就係默契。”

谈到其角色几乎场场喊,梁小冰说:“差唔多全部一Take过,最主要係入片场时已经进入个情绪,一个演员必须具备嘅技能就係共情,咁样你先可以代入到个角色,有好多嘢你冇可能现实生活上经历到,做演员好玩就係呢啲囉!”昨晚一集尾声,客串演出记者的邹凯光为一单枪击案提供了新线索,令黄智贤饰演的Nic Sir疑成功找到还嘉辉哥清白的关键证据。


Leave a Reply