C君惨被火锅兜头淋 刽子手原来系…

C君惨被火锅兜头淋 刽子手原来系女神

TVB剧集《爱上我的衰神)自开播以来,既搞笑又催泪,虽然剧中C君只饰演“202房客阿发”,但就经常无辜被陈嘉慧(Erica)饰演的小渝骚扰,兼且长期活在撞鬼阴影下的阿发,每次出场均为观众带来大量惊喜及笑料,尤其因小渝一时情急、将一碗热腾腾的即食火锅兜头淋在阿发身上时,网民更是笑破肚皮!

C君受访时扬言,该幕拍摄绝对是“唏嘘多于欢笑”:“首先嗰个即食火锅你想像唔到佢系冻嘅,因为工作人员唔想渌亲我;然后因为佢哋想要麻辣味,但又想啲汤淋落我度显眼啲,所以沟埋番茄味落去,出嚟效果的确好似呕嘅味道!”

他又笑指除了皮肉之苦,还要受尽精神折磨:“我拍时受尽陈嘉慧欺凌,佢系咁喺我面前笑同影相!同埋我同啲工作人员合作咁多次,从未试过有人要求合照,从未有过少少似艺人嘅对待,但嗰日所有台前幕后系咁轮流走埋嚟同我Selfie,我就成身呕味,佢哋就系咁喺度笑。”

而饰演嫲嫲的罗兰对孙仔北河(胡鸿钧饰)的种种恶行一直令网民看得咬牙切齿,而昨晚(30日)一集中,终于真相大白!原来嫲嫲一直十分心疼北河,所有的“恶言相向”都是为他着想,昨晚剧情一度让人以为两嫲孙终可“团圆”,可惜嫲嫲最终却突然孤独离世……由于剧情超催泪,加上罗兰姐的演绎令观众看得入心入肺,网民看毕大表感动,更纷纷留言对年届87岁的罗兰姐表示佩服,不少人指“真系好好戏”、“虽然一把年纪,但演技真系好好,走路都有戏”、“我有日87岁可能行唔到或脑退化,佢仲可以背对白,太劲”、“恶婆、慈祥、悲惨,扮嗰样似嗰样!”

网民更坦言想不到此剧如此催泪:“起初以为系小品爱情剧,原来睇落令人几滚动吓!”、“罗兰姐赶胡鸿钧走的一幕,其实好感人”、“真系好好睇,有几场睇到喊,间中又搞吓笑,会继续追看!”而胡鸿钧的喊戏,更赢得不少正评。

另有不少网民亦对胡鸿钧、Erica这对CP有好感,尤其他骑电单车载Erica这一幕,Erica无限的少女情怀,令无数网民重拾初恋感:“佢坐电单车尾嗰种怕怕丑丑嘅表情,我觉得佢做得几好”、“Erica好清纯,好锺意佢”、“Erica好有观众缘,一定入屋”、“好自然唔做作,首次女一合格有馀!”





Leave a Reply