走出采访张家朗事件 陈约临幸福嫁…

走出采访张家朗事件 陈约临幸福嫁美日混血男友

艺人陈约临去年7月为无綫到日本采访《2020东京奥运会》,佢采访香港“剑神”张家朗时表现失控向家朗示爱,花痴式采访被全城闹爆不专业,之后即被打入雪柜,中间又多次公开道歉。估唔到一眨眼,寻日(4日)佢同圈外美日混血儿男友David低调注册结婚,由于一切从简,只邀请了亲友及少量闺蜜作见证,圈中好友有陈诗欣、陈婉衡、锺晴及方诗扬,并获TVB娱乐新闻台报道。

陈约临访问时今次先签字,迟啲先摆酒,不过佢婚后仍然有事业心,愿意为工作与感情中日两边走,又向不谙中文嘅老公David笑说:“我唔会放弃事业!”而老公都对住镜头大讲爱的宣言:“呢个系佢最后一个离开我嘅机会,但依家已经太迟喇!”。而婚后陈约临亦即晒出多张二人婚照,正式公布婚事。

今日(4日)陈约临接受东网访问,开心回应做人妻嘅感受,并公开多谢老公为婚事,特登隔离14日:“依家老公锡我仲多过以前做女朋友咁,做人妻都好似发紧梦咁,事情发生得好快,不过都好开心,喺疫情之下都可以顺利咁结到婚。(几时再搞婚礼、摆酒?)个婚礼系年尾举行,到时我两个都要两边走,我屋企人都喺香港,所以会有咁样嘅Plan。”并谓见到所有人亲朋好友都好开心,佢自己亦好感动。











Leave a Reply