吴卓羲唔请菊梓乔睇首映:梗系买飞支持啦

吴卓羲唔请菊梓乔睇首映:梗系买飞支持啦!

由吴卓羲(Ron)和汤怡主演的英皇新片《致命24小时》今晚(4日)于铜锣湾举行首映礼,吸引大批圈中人包括唐诗咏、薛家燕、许靖韵、李靖筠撑场,相当热闹。英皇主席杨受成带领旗下艺人合照时,陈国邦身处其中宣布加盟,而汤怡老公麦秋成特意请假前来支持太太,实行放闪。

Ron与汤怡受访,问到有否邀请绯闻女友菊梓乔出席?他笑说:“系支持嘅梗系买飞啦。(迟啲陪佢睇?)我今晚都睇,未必会睇多次,唔好讲呢啲嘢啦。”当闻得麦秋成拍剧可以请假,Ron即谓:“得嘅咩?以前我病咗,睇完医生都要即刻返去开工,一系快啲死,千祈唔好病。”

他自爆最高纪录试过7日冇瞓过:“真系得番个躯壳,完全谂唔到嘢,啲对白要逐句背,不过知道大家都好赶(戏),同埋我哋啲前辈、前前辈都系咁,你唔挨得嘅话就轮到下一个!(依家拍剧,会讲明休息时间?)尽量啦,依家年纪大,唔挨得。”汤怡亦表示拍《反黑路人甲》时,亦试过连踩3日。








Leave a Reply