朱紫娆抗压抵易失眠 张彦博戥罗天…

朱紫娆抗压抵易失眠 张彦博戥罗天宇攞奖开心

歌手朱紫娆、张彦博及旨呈等,晚上(4日)出席密室逃脱题材电影首映,朱紫娆表示喜欢相关题材,而且亦喜欢玩“密室逃出”游戏,她説:“玩过一次,但我系比较蠢嗰啲又紧张,通常都帮唔到手,猪队友就系我呢啲。”

她坦言自己性格向来过分紧张,抗压能力低,亦因此经常失眠:“以前工作多还好,疫情后工作减少,成日都会钻牛角尖觉得系咪自己问题呢,搞到自己好大压力。(结果点处理?)近排工作多番就好啲喇,我系一个锺意忙嘅人。”她指希望疫情尽快缓和,便会着手筹备音乐会。

张彦博近期正忙于与伍乐城合作做新歌,他说:“主题未定好,不过应该以抒情浪漫为主,要睇吓监制点编曲先。”对好友罗天宇获飞跃进步男艺员感高兴,认为对方努力多年绝对值得获奖:“其实可以坐喺台下做观众已经唔易,上台攞奖就更加难,睇住佢努力咗十几年,我哋‘跳跃F4’会同佢食餐饭庆祝。”

Leave a Reply