AK罕有同异性合作搞到湿晒 汤洛雯拒拍咀戏…

AK罕有同异性合作搞到湿晒 汤洛雯拒拍咀戏:我咁贤淑

艺人江𤒹生(AK)、汤洛雯(靓汤)、苏皓儿及白只等,主演电影《忽然心动》即将于农历贺岁档上映。一班后生仔女今次合作得相当愉快,4个单元故事都谈“纯爱”,主角们极其量只拖手及抱抱,不过首次接拍电影的AK却直言拍拖手戏都紧张到“手掌湿晒”,休息时亦只敢坐在一边扮睇剧本分散注意力,名副其实是名怕丑仔:“我出道3年,身边合作嘅多数系男生,已经唔记得同女做嘢嘅感觉。我同白只讲,大家都系锺意睇爱情片,多过拍爱情片,感情戏实在好难拿捏!”

谈到好兄弟卢瀚霆(Anson Lo)主演的《假冒女团》成绩不错,AK表示:“我冇佢咁大压力,呢套戏有4个故事,佢就占戏好重,心机同心血都付出唔少,比我紧张都好正常啫。(叫MIRROR班兄弟买飞捧场?)咁佢(AL)要识做啦,召集神徒啦。(嚟紧想试吓乜嘢片种?)动作及枪战戏,我觉得自己记舞步好快,应该容易驾驭。”

“处女下海”闯影坛的汤洛雯,于戏内与“情场高手”马志威配成一对,笑言角色勇于“收兵”:“因为要喺最短时间内搵到真命天子嘛,但我份人咁专一,所以要好努力咁投入。(有乜难忘事?)起初以为简单咁拍爱情戏,点知原来好多动作场面,我要将阿Dee挞生鱼咁挞。(冇咀戏?)拖手咋。(惊男朋友马国明呷醋?)唔系,我份人咁贤良淑德,唔好拍呢啲(太亲密)啦,愈大愈成熟嘛,哈哈,导演好锡我,又冇加呢啲嘢,反而系想喜剧感重啲。”

至于苏皓儿今次则扮演千金小姐,与拍档栢天男有得得抱抱,可谓最open:她笑说:“呢套算系我首次有角色名字嘅电影,意义重大。我个角色其实好怕丑,又唔敢同男仔接触,所以请佢做我嘅出租男友,负责娱乐我,帮我打开心扉,知我惊异性,就搵成班男仔嚟伴我唱K!”AK闻言即搞笑谓:“咁我都惊女仔喎。”






Leave a Reply