陶大宇被“大小姐”力邀 随时《爱.回家》

陶大宇被“大小姐”力邀 随时《爱.回家》!

艺人陶大宇因为翻唱一曲《倒转地球》已红遍内地,大家日日学佢跳水拨舞,最近佢返咗香港,即刻被“娘家”TVB《东张西望》捉住访问,毫无架子嘅佢就现身电视城,即引嚟多位曾合作嘅艺员好友上前揽揽兼集邮,人缘非常好!

访问一开始,陶大宇就被“视后阿妹”唐诗咏冲入镜头要求合照,原来二人早年曾合作剧集《心花放》演兄妹,唐诗咏见到佢就即刻上前揽到唔肯放手,成个小粉丝咁偈都唔倾,要合照咗先。之后“大小姐”林淑敏同“送水辉”许家杰路过,二人边跳边唱《倒转地球》夹击,搞到陶大宇都劲兴奋咁“左拥右抱”,又自爆当年得到林淑敏鼓励非常感动,更直言有睇开《爱.回家之开心速递》,连“大小姐”同“送水辉”结咗婚都知,难怪二人都要捉住佢,要佢答应客串《爱回家》,见陶大宇冇Say No,唔通嚟紧真系有机会见到佢现身?

《爱》剧监制林建祥接受东网访问,被问到会否邀请陶大宇客串演出,他说有留意陶大宇在《东》的访问,觉得不错及好得意,又说不排除合作:“我唔知大宇哥个期点,随缘啦!”







Leave a Reply