我要上春晚︱陈贝儿捞过界 挑机汪…

我要上春晚︱陈贝儿捞过界 挑机汪明荃经典歌

因主持TVB电视专题及纪录片《无穷之路》后而喺内地工作不断嘅陈贝儿,忙到连最佳女主持都唔得闲返嚟香港攞,而佢仍然身在内地工作,近日更获邀参与央视《我要上春晚》节目,今次就唔系做主持,而系献唱,佢仲拣咗汪明荃(阿姐)经典金曲《万水千山总是情》,佢喺社交网说:“这首歌大家会唱吗?我还是第一次这样公开唱歌、请多多指教,感谢央视《我要上春晚》邀请、这是一次很难忘的经验。爱上唱歌了 ,也非常感谢我TVB的师兄们给我无限支持和鼓励!”

然后佢仲将片段Send畀阿姐睇,佢话:“寻晚《我要上春晚》节目播出之后我畀咗汪阿姐睇。阿姐好好人,话好听。好彩!零唱歌经验的我一直在紧张一直在苦练、多谢邀请。”而网民都大赞“估唔到陈贝儿唱歌咁好听!”

另外,今日(30日)陈贝儿又再度飞到上海工作,佢喺社交网上载机场相,留言:“哈啰上海 ,人生如逆旅、我亦是行人。工作的节奏、落机赶去开会彩排。”




Leave a Reply