连林子祥名都嗌唔出!落选港姐黄婉…

连林子祥名都嗌唔出!落选港姐黄婉恩采访出丑遭叫停

落选港姐黄婉恩早前被指“食完松”走数,借KOL名义呃饮呃食,却没有兑现承诺于社交网出Post兼玩“消失”,令餐厅公关大为不满。虽然事件暂时告一段落,不过近日佢再惹是非,日前佢TVB娱乐新闻台记者身份采访《马时亨名人堂》节目录影探班,进行直播时竟错漏百出,连马时亨嘅名都嗌错,甚至叫唔出嘉宾林子祥嘅名,即被网民狠批唔专业!

片中黄婉恩向马时亨发问,指:“今日都想知道点解‘马善行’会邀请……”马时亨听到即反问:“马咩?”黄婉恩再更正,但都系继续叫错“马事行”,令对方即忍唔住表示:“咪咪咪,讲错名,你连名都讲错,哈哈哈。”黄婉恩就改口叫“马生”,马时亨就指:“你讲错名,所以一定要Cut咗再嚟过。”

岂料访问重新开始后,黄婉恩却叫唔出嘉宾林子祥嘅名字:“两位好,想知今日马生点解会邀请呀呀呀…特别嘉宾嚟嘅?”,之后问问题亦不断重复类似问题:“会唔会讲打波故事”、“会唔会分享大家嘅故事”、“会唔会回味以前嘅事”等,气氛相当尴。而去到普通话版访问时,黄婉恩继续出错,将“访问”讲成“访闷”、“有没有”讲成广东话“有冇”、“演唱会”讲成“烟呛会”等,连环失礼,惟片中未见佢向两位访问对象致歉。





Leave a Reply