同杨明“嫁”期冇变!庄思明望挥走…

同杨明“嫁”期冇变!庄思明望挥走疫情大宴亲朋

艺人庄思明近日跟食肆同事一齐食团年饭,答谢他们一年来辛苦工作。由于疫情关系,思明未能返回马来西亚跟父母过节,只有胞姐庄锶敏在港,她有意趁人少少由她亲自下厨为家人炮制团年饭:“以往都系叫盆菜或者由妈妈煮,今年我想试吓一个人负责,预计会煮虾、金蚝、鱼呢啲好意头菜式,同埋一啲冷盘。”

另外,提到疫情已持续逾2年,身为食肆老板之一的思明也叫苦连天,为吸引顾客除了推出盆菜及不同糕点外,最近还出埋米线套餐,她直言:“好多谢员工同拍档,大家都挨得好辛苦,冇谂过疫情会咁耐,最初外卖都做得唔错,后来愈来愈多食肆做外卖,竞争好大。(禁晚市堂食影响大?)系成个大环境,我冇谂过对我哋打击得咁紧要。”

思明无奈表示之前都要裁员及关闭分店:“我哋只系裁咗好少人,希望用对员工伤害最少嘅方法去节流,唔想靠裁员去维持,有啲店租约期满,我哋会唔做,主要系租金太贵,最大机会结业系湾仔分店,我讲个租金出嚟大家都会哗一声,真系唔合理。大家好来好去,挨完就走,仲有半年租约。不过做生意就系咁,边个想蚀。最差嘅打算系,就算唔做,都希望对员工嘅伤害都想减到最低。”

对于新一年展望,思明希望疫情早日过去,大家身体健康,工作方面,她笑言:“我想花多啲时间喺幕前,啲人以为我息影呀﹗因为呢两年太多事情要处理。希望新一年新开始,所有嘢顺顺利利,重新出发。”

至于结婚大计,她坦言预计年底:“结婚都想大宴亲朋,如果疫情仲系咁,摆唔到酒只能签字,最想系大家开开心心去饮。”



Leave a Reply