TVB小花何沛珈加入《学是学非》…

TVB小花何沛珈加入《学是学非》 开工劲紧张:全部都要戴口罩拍

《学是学非》防疫版一连5集的《学是疫学非》于下星期播出,主持阵容亦相当「豪华」,继前年《学是疫学非》麦美恩、冯盈盈、刘颖镟、何依婷、戴祖仪 5位后,今年的《学是疫学非》换上了另一班底张宝儿、戴祖仪、陈诗欣、何泳芍以及陈欣茵之外,亦加入了《医医,我不想再病了》的「护士姐姐」何沛珈(Roxanne)。

何沛珈接受访问时说:「我唔算係新角色啦,今次係《医医,我不想再病了》crossover《学是疫学非》,我喺入面做返『护士姐姐』,会同『是非精』一齐做实验,一齐搞屎棍。不过今次我哋全部都要戴口罩拍,因为开拍冇几日就话有唔少公司人感染到,我哋个个都劲紧张,惊自己会感染到影响拍摄。好在今次拍摄都顺利,大家都好少NG,仲有,今次我『升咗职』啦,由护士变咗做护士长!」







Leave a Reply