声梦CP︱潘静文张驰豪乐做萤幕情侣…

声梦CP︱潘静文张驰豪乐做萤幕情侣:粉丝好Buy!

《声梦》学员张驰豪(Aska)及潘静文(Sherman)接受TVB娱乐新闻台节目《StarTalk》访问,大谈成为萤幕CP感受。Sherman直言一度担心Aska粉丝不接受:“初初有啲惊Fans会唔锺意,好彩冇,佢哋仲帮我哋改咗个名叫‘SherKa’,我都几锺意呢个名,好开心Fans好受落!”

谈到二人首次合作拍摄剧集,Aska笑说:“《青春本我》首次剧本围读,导演讲我哋系一对,我同佢立即对望咗一吓话Ok,但去到拍摄嘅时候,我觉得最难系忍笑。”Sherman说:“演恋人嘅时候,我要幻想当Aska系我好迷恋嘅偶像先得。”

对于被指合衬,Aska大赞Sherman说:“佢好开朗,如果有一啲负面嘅事情发生或者抨击,佢好快就可以平复心情,而且佢又会令到大家好开心。”Sherman“回礼”,赞Aska几乎零缺点:“如果真系要讲嘅话,可能系我同佢咁文化好唔同,佢唔系喺香港长大,有时我讲嗰啲本地笑话,佢唔系好明白。”

最近二人合作写歌《你的晚安我的早餐》延续《青》剧角色,Aska谓:“呢个系林智乐(Felix)嘅主意,佢同我哋讲不如作首歌继续讲吓你哋嘅角色。”Sherman直言创作过程有很多得着:“个主旋律系我细细个同朋友一齐谂,大约10年前啦,我觉得几啱我哋呢一个角色同关系,咁我就拎咗出嚟交畀Aska,再延伸创作落去。”

Leave a Reply