郭晋安家族生意疫市加开15间分店 …

郭晋安家族生意疫市加开15间分店 准备打入大湾区

视帝郭晋安(安仔)今午(30日)现身元朗,为姐姐及姐夫投资的健康产品新店担任剪彩嘉宾。据悉,疫情之下由去年6月开始,他们的家族生意已新增15间分店,未来在港会再开多5间,且未来两、三年内会朝着大湾区发展。

对于“郭老板”称呼,安仔谦称:“其实我都唔识做生意,落咗喺我家姐手上,我明白更加多做生意嘅嘢,愈觉得自己系呢方面冇概念,都系集中拍戏好。(两姐弟冇计?)系,自己屋企人嘛,不过家姐待我不薄,佢会畀番应得嘅畀我。”他又打趣拍家姐经营生意很辛苦,自己会充当对方的心理治疗师:“我哋9兄弟姊妹当中,我同佢嘅感情真系最好。”

与周嘉洛演两父子
谈到拍摄剧集《回归》、《曙光》,安仔表示上有几日煞科。今次戏中与周嘉洛演两父子,他说:“佢都算我系演戏以嚟,遇到最大嘅‘仔’。佢同我背景好似,一样系拍处境剧起家,喺佢身上都冇睇到自己以前嘅影子,不过佢好醒目,话头醒尾,系一个好欣赏嘅年轻人。(拍完你放暑假?)系呀,虽然去唔到旅行,但会安排啲活动畀对仔女,陪佢哋跑吓山、游吓水同去吓郊外,相信会攰过拍剧。”


Leave a Reply