何晋乐同文凯婷飞马国过生日 自爆…

何晋乐同文凯婷飞马国过生日 自爆被欺凌踢落楼梯

艺人何晋乐(Rock)今午(31日)现身电视城,录影《劲歌金曲》,与Live Band合唱自己的励志歌曲《无证骑士》。谈到此歌创作,他透露差不多准备了10个月:“系呢个时候,我觉得一首能够勉励人嘅歌,紧要过情歌。而呢一首歌有我嘅初心系入面,畀观众更加了解我。”

他指自己当初约经理人及制作人坐低,听他说故事:“细个嘅时候成日畀人虾,想保护身边嘅人,但又唔够人哋大只同恶,之后去到外国读书性格好孤僻,喺呢个时候发觉音乐可以治愈到人嘅心灵。”

问到他有何较深刻的欺凌事件,他说:“试过被同学起飞脚踢到碌落楼梯,返屋企唔敢同父母讲,点知因为校服有个鞋印被揭发,佢哋好唔开心。跟住我去咗英国读书,冇人冇物同样被虾,但虾我嘅竟然系当地土生土长嘅华人,差唔多上到初中情况先好转。”Rock表示幸得家人鼓励,才自强起来。

谈到稍后将与文凯婷出发到马来西亚,为《声梦2》海选演出,Rock说:“会喺我生日之前出发,预先会留两个礼拜。(粉丝提早为你庆生?)系呀佢哋约咗我,不过我相信26岁正日生日(6月24日)只可以对住文凯婷嘞。”

Leave a Reply