关枫馨首次拍剧劲担心会NG唔介意请…

关枫馨首次拍剧劲担心会NG
唔介意请教父亲关礼杰:一定问佢意见 | 香港01

TVB新剧《你好,我的大夫》今天(15日)一众演员出席拜神活动,入行短短一年,获监制邀请,首次拍剧,虽然并不是主要角色,但也认为是一个很好的经验。她接受《香港01》访问时说:“我都好开心大家畀呢个机会我,我觉得好幸运。拍剧一定要由小小角色开始做起,做好每一个角色先慢慢去另外一个层次。都係经理人通知我有呢套剧。”

枫馨始终是第一次拍剧,难免会紧张起来,“我觉得会想做得好,唔希望令其他人失望,亦都唔想耽误成个剧组,希望自己好好背好剧本。(会担心疯狂NG?)我谂尽量唔好谂,要好好练熟剧本,尽情投入。”

而首次拍剧,枫馨表示一定会问爸爸关礼杰演技上的事:“我一定会问佢意见,一齐读下剧本,要佢畀意见我,当然有爸爸喺度一定问佢意见。”

在3月时候,枫馨与外籍男友分手,更被拍摄到疑似密会纹身新欢,谈到感情一事,枫馨即避谈:“唔讲感情,希望大家专心落我工作,感情就唔讲啦。我都係感情方面尽量就唔讲,(咁单身定有新恋情)都话唔答感情。”










Leave a Reply