明报OL:何晋乐感谢家人支持入行…

明报OL:何晋乐感谢家人支持入行 盼跟女友合作玩音乐

何晋乐(Rock)日前接受由许文轩主持的《Star Talk》访问,谈及推出首支个人作品《无证骑士》感受。Rock说:“今次首歌係自己嘅写照,好开心可以同监制周锡汉合作,我好锺意‘无证骑士’呢个动画角色,好似讲紧自己一样!”

谈到家人由反对他入行变成支持时,Rock说:“可能屋企人传统,想有一份稳定嘅工去支持屋企人,可以安享生活。我只可以话佢哋好惜我,因为佢哋见我好努力,由反对变支持,当我有压力嘅时候,返到屋企可以同佢哋分担,好忙嘅时候,一返到屋企就有饭食,我出活动时,亦会特登嚟支持我。本身哥哥对我玩音乐,会话我好嘈,佢想我专心读书,话畀我听可能做音乐未必成功,未必咁稳定,呢个係Plan B,所以佢哋都係惜我,只係用另外一个方法。”

去年Rock在音乐会上公开多谢女友,Rock说:“好多fans都知我有拍拖,平时出席活动,佢(女友)都会喺我身边。我一路想搵机会多谢佢,成个比赛都喺背后支持我,喺呢个圈有好多靓仔靓女,我都惊佢担心,亦都想畀信心佢,所以公开,其实佢都有玩音乐,我都想睇吓有冇机会可以合作,但一同佢讲就话唔想做幕前。”

Leave a Reply