星岛网:独家丨谭俊彦望三代同堂去旅行…

星岛网:独家丨谭俊彦望三代同堂去旅行 珍惜跟家人相处时光

谭俊彦(Shaun)最近首次出任月饼代言人,广告中他饰演经常离家工作父亲,传统节日特别想回家跟家人团聚,他认为正是他生活写照,亦令他想到小时候离港留学时,家人不在身边的感受,所以现在会特别珍惜跟家人相处时光,更期待疫情退去,可以三代同堂去旅行聚天伦。

採访:杜杜 摄影:沈健程 髮型:Franco Chung@Leonardo 3 HairCorner 化妆:Soie Ip 服装:Theory 场地:Lawry’s The Prime Rib, HK

首次为传统食物代言,令Shaun特别兴奋,“拍广告时,我一闻到莲蓉味,就谂起细个同公公婆婆一齐过中秋,谂到嗰种味道就会谂返起同亲人最开心嘅时候,疫情维持咗咁耐,可以好正能量咁参与到呢个广告,带到一啲亲情讯息畀大家,我都好荣幸。”

靠听屋企直播撑住

Shaun经常要长时间离港工作,早前到内地为剧集《隐娘》开工加上要隔离,一去就大半年,他直言很挂念家人,幸好现在科技先进,所以更加明白当年父亲狄龙感觉,“我同爸爸都係做嘢时会好专注工作,所以𠵱家我明白佢嗰时係冇办法,仲要冇咁多科技,电话都讲唔到,我𠵱家仲可以视像已经好好多啦!我会一路同啲小朋友沟通,参与屋企嘅运作,譬如做gym、跳步,我都会一路开住视像,睇唔到都听住佢哋把声,听吓个仔练琴,起码觉得成个屋企係撑紧我。”

曾离家一个人到外地读书的Shaun,直言是个不能单身生活的人,所以当了爸爸后,会更加珍惜跟家人相处时间,“我承认做咗爸爸后,会比较想同爸爸关係更好,以前啲人成日话我係爸爸嗰仔,好似个阴影咁,𠵱家我觉得,人哋愈讲我愈会揽住我阿爸𠻹!因为佢𠵱家身体仲好好,又可以三代同堂,成件事唔会理人哋点讲,我淨係想好好享受呢个阶段。”

现在他最希望疫情完结,请晒全家去旅行,“但係𠵱家呢个係大事嚟,之前我本来有邀请过佢哋去日本嘅,但係最后冇去到,爆疫情之后都冇机会三代同堂去,但係呢个隔离我真係完全计划唔到。”






Leave a Reply