星岛网:答得快好世界丨阿叻最后一…

星岛网:答得快好世界丨阿叻最后一次任节目主持 72岁转行试新嘢否认息影

陈百祥(阿叻)今日以《全港智叻星》嘉宾主持身份,到电影视城为游戏节目《答得快 好世界》录影,他指因当年《运财智叻星》有版权关係,故现在要改名。

阿叻在访问时,突然自爆今次是最后一次担任电视游戏节目主持,此后不会再参与主持、电视及电影等所有演艺工作:“我唔係27岁,我72岁,我同阿伦(谭咏麟)同年嘅,冇得呃。今次係一个好完美嘅回忆,《运财至叻星》係95、96年推出,平均收视30几点、最高收视40点,等咗20几年都冇人破纪录,我返嚟TVB做游戏骚之后,曾志伟就跟住做《奬门人》,呢个都係我一生中最有满足感嘅节目,係一个好好嘅终结。”他更表示不会再做港姐骚司仪。

自言会转行的阿叻表示,会做一些以前从没接触过的工作:“练马师及同饮食我都做过,亦同马圈无关,未来会做新项目,(係咪返大湾区创业?)係全中国、全世界有华人嘅地方都会做,等我成功先再同大家讲。”问到是否去跳舞及唱歌?曾自封跳唱歌手的他笑说:“係啲人话我叻过郭富城, 我觉得连佢十份一都冇,我唔係靠跳舞唱歌搵食,我係靠个脑搵食。(开老人院?)有可能,因为我都未做过,石天都係退咗休之后开老人院。”

再被问到是否息影?阿叻就否认,更留后路表示:“有人搵我,我都可能会亮相做嘉宾,我未来做嘅职业可能都会唱歌,到时可能返转头救乐坛。”他又透露本月20日将会为仁爱堂的慈善骚献唱,这是他最后一次在TVB演出。





Leave a Reply