明报OL:郑伊健疑借篮球念故友…

明报OL:郑伊健疑借篮球念故友 尾场骚哽咽 叹疫情令人变冷漠

郑伊健昨晚举行尾场红馆演唱会,获冯德伦与舒淇、钱嘉乐与汤盈盈两对恩爱夫妇拍住拖捧场。伊健全晚落力跳唱至全身湿透,有观众大叫「除衫」,伊健婉拒笑称自己不是脱衣女郎。舞台旁边放了一个印有「Wilson」字样的篮球,令人联想到伊健的已故好友、前年病逝的监制钱国伟。伊健唱完《我的歌》后,便将篮球带回后台。

谈到今次的演唱会主题和编排,伊健表示︰「相隔3年多再开骚,变化好大,好多嘢发生咗,大家都估唔到,好多冲击,所以我哋用特别慨方法将世界时事演一次,希望大家用一种抽象形式去感受。我相信大家学识一样嘢,就是珍惜。至于见到3个火桶,大家有好多谂法,我就好简单,只谂到烧嘢食。每次见到燃点起火,我就谂到一个愿望,希望大家下次睇演唱会唔使戴口罩。另外慨愿望,大家就自己谂,相信大家谂到慨或希望慨都一定会得到。」

安歌时,伊健剖白心声︰「点解搞这个骚呢,呢几年见到大家戴口罩,脸上冇乜表情。我喺街遇到好多人,渠哋对眼好似睇唔到嘢,亦唔知身边慨人发生乜事,呢种感觉好难受。」说到这里,伊健激动得转身背向观众平复心情。他哽咽地续说︰「以前唔喺咁,大家会打招呼,有讲有笑。我于是开始谂我有乜可以做,我系一个艺人,要做番本分,一喺唱歌一喺拍戏。既然陈光荣慨作品可以打动大家,就开演唱会喇。人与人之间需要沟通,呢个系我小小心意,希望大家听得明。」

完骚后,伊健称最想立即休息,又强调他从不在演唱会上除衫,笑言汗水令上身衫变透视,比除衫更好看。被问到台上印有「Wilson」字样的篮球是否为怀念故友钱国伟,伊健避谈称没有含意,只是一件摆设。

Leave a Reply