明报OL:李幸倪加盟英皇娱乐…

明报OL:李幸倪加盟英皇娱乐 瞓身搞音乐接父母来港居住

李幸倪(Gin)正式加盟英皇娱乐。出道12年,Gin决定踏出舒适圈,问到签新公司契机,她表示接触过几间不同公司,在整个过程中,觉得新公司诚意十足,同时亦跟自己理念一致,她说:「我觉得最重要系大家慨方向同理念一致,喺接触过咁多间公司,EEG同我慨方向系最接近,方向好清晰,大家有共识未来慨方向。」

此外,Gin又谓自由度高亦是她签约原因之一,她说:「新公司畀好大好大慨自由度我,特别系音乐、形象上面,完全系100%信任我!令我觉得好舒服。另外,亦都可以同好多唔同慨音乐单位合作,好有新冲击。好似我首新歌,终于等到时机可以同Wyman合作。大家嚟紧可以留意我新歌、形象,都会有好大慨转变。」

新一年新开始,为了全程投入音乐事业,Gin将家人从马来西亚接到香港居住,她说:「以往喺香港工作,都会担心喺马来西亚慨屋企人生活成点?虽然会打电话、facetime,但始终自己唔喺渠哋身边,都会有担心,𠵱家接咗渠哋嚟香港住,咁我就可以投放晒精神喺事业上,其实今次都系一个好大慨决定。」提到「转会费」,Gin直言满意,她说:「当然唔系单单因为酬劳,系所有配套,系一个整体慨package。」

她又谓虽然加入公司只是一段短时间,但已感觉到无论是艺人还是同事,已经像大家庭一样。问到最想跟公司哪一位艺人合作,她坦言希望可以跟公司不同的艺人合作,她说:「无论喺音乐上定系电影上,而且好多歌手都认识咗好多年,一直都冇机会合作,所以希望嚟紧同大家有多啲交流。」

Leave a Reply