黄子恒沙发奋身肉搏汤洛雯大赞靓汤够主动…

黄子恒沙发奋身肉搏汤洛雯大赞靓汤够主动:估唔到阿汤系咁玩得 | 香港01

无线电视(TVB)推出古装贺岁喜剧《黄金万両》,该剧由薛家燕、黄子恒、江嘉敏等领衔主演!一众演员们古装亮相向观众拜早年,场面热闹。黄子恒在剧中与朱智贤饰演夫妻,自爆会有冚埋被的床上戏,笑言:「系呀,我哋啲床上戏好激烈,其实都系冚埋张被,都系效果嚟慨啫,冚埋张被,你自己幻想啦。」

提到黄子恒早前与汤洛雯(靓汤)在新剧《OPM》有超激情演出,与靓汤在沙发奋身肉搏,之后又双方激咀,睇到人㷫烚烚!子恒笑言都惊马明嬲,有事先打声招呼:「拍嗰场戏之前,靓汤咁啱同马明视像,我埋去打个招呼,同渠讲唔好意思呀!」子恒好感谢汤靓拍亲热戏够放得开:「好彩啊汤比较大胆(渠带住你拍?)最好就梗系女方去带着男仔啦,因为我哋喺呢啲情况下系比较被动,我又估唔到阿汤系咁玩得。」

Leave a Reply